sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Senior Ball

Lauantai aamuna heräsin puol seittemän aikoihin, puin treenikamat päälle ja lähin kirkolle. Siellä oli semmonen hyväntekeväisyysjuoksu, 5km tai 10 km ja mä valitsin juosta sen 5. Juoksin parin mun kaverin kanssa osan ja sit osa matkasta mentiin kukin omaan tahtiin. Se ei siis varsinaisesti ollu mikään kisa, mut koitin kuitenki ettei yli puoleen tuntiin menis ja siinä onnistuinki haha. 155 ihmistä juoksi (tai käveli..) sen 5 km ja mä olin 37. ja omasta tyttöjen ikäryhmästä olin 2. tosin meitä oli vaan 5 haha, sain kummiski mitalin joka oli ihan hauskaa.

Iltapäivällä mulla oli kampaaja-aika, ja sen jälkeen vielä laittauduttiin meillä kotona kolmen kaverin kanssa ennen ku lähettiin syömään ja tanssiin. Täytyy sanoo taas kerran et täällä kaikkeen kyllä panostetaan niin paljon enemmän, meiänki ball oli semmosessa hienossa juhlapaikassa joka oli koristeltu tosi upeeks ja musa, valot yms oli ihan perfect. Oli ihan tosi kiva ilta kavereiden kanssa! Oikeestaan ihan kiva oli mennä tällä kertaa ilman deittiä, ku kummiski oon parissa koulun tansseissa ollu deitin kaa, nyt pääs ihan vaan nauttimaan hyvien ystävien seurasta :) 



















Helmi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti