keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

More about my new family

Isäntäperhelomakkeet saapuivat muutama tunti perustietojen jälkeen, ja päätin sitten reippaana tyttönä lähettää heti eilen illalla sähköpostia uudelle perheelleni. Kysyin ihan perusasioita mitkä askarrutti mieltä, esim. tulenko olemaan senior vai junior koulussa, minkälaisia sääntöjä perheessä on jne. Kaikkiin - esimerkiksi koulua koskeviin - kysymyksiin he eivät vielä osanneet vastata mutta sain paljon lisätietoa perheestä joka tapauksessa ja en voi muuta sanoa kuin että odotan vaihtovuottani enemmän innolla kuin koskaan! Toki pelottaa, pelottaa ehkä enemmän kuin ikinä, mutta oikeestaan silleen hyvällä jännittävällä tavalla.



Niin ku jo edellisessä postauksessa kerroin, tulee mulla olemaan noin 50-vuotiaat vanhemmat, 10-vuotias poika, kissa ja koira. Mulla on perheen kanssa tosi paljon samoja mielenkiinnonkohteita, esim. laskettelu, jota he tekevät talvisin melkein joka viikonloppu! He tykkäävät myös muista luontojutuista, kuten retkeilystä, vaeltamisesta, purjehtimisesta yms mikä sopii mulle hyvin:) Poika soittaa myös pianoa niin kuin mäkin. Perhe vaikuttaa oikeesti siltä että ne odottaa mua innolla paikalle ja mäki  odotan ihan hulluna että pääsen jakamaan mun vaihtovuoden heidän kanssa.

Kouluun kuljen kuulema melkein joka aamu bussilla ja koulu alkaa noin 7.30 aamuisin.. huhhuh. No kai se on vaan pakko totutella! Koulu siis tosiaan alkaa jo 13.8, mutta sain sen käsityksen että mä meen kouluun seuraavana maanantaina 18.8.

Nyt pitäis alkaa kirjottaa sähköpostivastausta perheelle ja alkaa nauttia vikoista lomaviikoista mökillä. 14 päivää..!

Helmi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti