sunnuntai 3. elokuuta 2014

10 left

Aika lentää. On jännä lueskella vaihtareiden blogeja ja fiiliksiä, osa on jo lähteny matkaan, toiset ovat lähdön kynnyksellä, kaikki ei vielä tiedä minne menevät, jotkut ovat innoissaan ja toisia jännittää. On vaikea oikein kuvailla mun fiiliksiä nyt. Ei mua pelota, eikä oikeestaan jännitäkään. Ihme kyllä oon melko rauhallinen, vaikka luulis että joko pomppisin innosta tai sitte loisin pääni sisällä erilaisia kauhuskenaarioita. Mut ei, oikeestaan aika hyvä fiilis. Enää 10 päivää että lähen ja 13 että nään mun isäntäperheen. Sitä odotellessa! Se menee varmasti tosi nopeesti.

Oon lähetelly nyt aika paljon sähköpostia mun isäntäperheen kanssa ja vaikuttaaa ihan mahtavalta sijotukselta mulle! Perhe oottaa mua tosi paljon ja musta tuntuu että tullaan tosi hyvin toimeen keskenämme. Toki on vaikea sanoa ku ei oo nähny ketään livenä, mut mun hostit kyl vaikuttaa tosi samanhenkisiltä ku mä. En vois edes kuvitella parempaa perhettä mulle!

Olin eilen näkemässä Annaa ja Inkaa ketkä kans lähtee AFS:n kautta vaihtoon. Anna Ranskaan ja Inka Jenkkeihin Wisconsiniin. Oli vika kerta ku nähtiin ennen meiän vaihtovuosia ja jotenki sitä oli tosi vaikee tajuta että hyvästellessä toivotti toiselle parasta vuotta ikinä. Olin kans eilen Monalla yötä ja käytiin parit kuvat napsailemassa. 




Helmi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti