perjantai 15. elokuuta 2014

I'm alive

Moi kaikille ja terkkuja USAsta! Saavuin siis tänne Sacramentoon Californiaan eilen, pienten mutkien jälkeen.. Eli tarkotushan oli lentää Helsingistä Lontooseen, Lontoosta Los Angelesiin ja samana iltana vielä sieltä Sacramentoon, mutta kävipä niin että myöhästyin mun Sacramenton lennolta. Kun saavuttiin Losiin odotettiin eka koneessa puol tuntia kun bussien kanssa oli joku ongelma. Kun vihdoin päästiin koneesta maahantuloselvitykseen jonot meni nopeasti ja kaikki näytti hyvältä kunnes koko systeemi kaatu, jonot stoppas ja jouduttiin alkaa täyttää kaikkia papereita käsin... Soitin sit reippaasti USA:n AFS:lle ja selitin mun huonolla enkulla etten varmaan ehi seuraavaan koneeseen ja niinhän siinä sitten kävikin. Onneks AFS varas mulle sit uuden lennon seuraavaan aamuun ja yön lentokenttähotellissa. Oon kyllä tosi tyytyväinen AFS:n toimintaan Suomessa ja täällä.
Tässä mun köyhä kuvasaldo:D Käytiin ostamassa aamukahvit keskustasta Rebeccan kanssa, nams!

Tällä hetkellä oon siis Sacramentossa tervetuloperheessä toisen vaihtarin, Tanskalaisen Rebeccan kanssa joka tulee mun kanssa samaan kouluun. Meillä on orientaatio lauantaina jonka jälkeen perheet tulee sit hakemaan meitä kotiin. Rebecca vaikuttaa tosi mukavalta ja toivon että meillä ois jotain yhteisiä tunteja koulussa. Harmi kyllä mä oon senior ja hän junior, mut ei voi mitään. 

Mulla menee siis kaikin puolin hyvin täällä. Ymmärrän suurimman osan mitä mulle puhutaan mutta vastaaminen tuottaa vähän vaikeuksia välillä koska mun sanavarasto on aika pieni. Koitan kuitenki avata suuta mahollisimman paljon ja oon jo päässykki small talkkaamaan muutaman ventovieraan kanssa, hehe:D Innolla odotellen tulevaa!

Helmi

2 kommenttia :