maanantai 11. elokuuta 2014

Ylihuominen

Alotin pakkaamisen jo viimeviikolla, mutta silti mun laukussa on vasta puolet kamoista. En oikeen tiiä miksi en saa sitä kokonaan pakattua, jotenki pakkaaminen tuntuu niin lopulliselta ja yllättävän raskaalta. Suomessa mulla on enää alle 2 päivää aikaa ja tekemistä vielä ihan kiitettävästi.. Loppuun pakkaaminen, loput tuliaisista pitäis ostaa, muutama kaveri pitäis vielä nähä, Kelan muuttoilmotus pitäis täyttää jne. Oon jotenki tuskastuttavan hidas tekemään mitään tollasta nyt.

Oon kuitenki superinnoissani lähössä. Vaikka vuodesta tulee varmaan vaikee ni haasteet on tehty voitettaviksi ja oon varma että upeita kokemuksia jää käteen vaikka miten paljon. 




Mukaan siis ihan perusvaatteiden lisäksi pakkaan lasketteluvaatteet, sillä tullaan perheen kanssa laskettelemaan talvisin monina viikonloppuina. Mukaan lähtee myös ihanat läksiäislahjat - ja kortit kavereilta, sekä tietysti tuliaisia isäntäperheelle! ( joista osa vieläkkin ostamatta, oops). Uskon että saan kamat hyvin mahtumaan matkalaukkuun, mutta paino tulee olemaan varmaan suuri ongelma... 23 kg on raja, jo ku tulin Barcelonasta viiden päivän reissulta, mun laukku paino 24kg! Katotaan miten käy.

Helmi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti