lauantai 1. marraskuuta 2014

Halloween

Halloween täällä on ihan eri asia kun Suomessa. Siinä missä Suomessa meillä on kotona muutama epäaito kurpitsa, täällä meillä on kaiverrettuja kurpitsoja, hämähäkinverkkoja, pattereilla toimivia liikkuvia haamuja pihalla, hautakiviä, kurpitsavaloja ja ties mitä muuta. Ja moni talo on enemmän koristeltu kun meidän. Koulussa pukeutuneita oppilaita oli ehkä noin puolet. Osa oli pukeutunu pelottavaksi zombiksi tmv ja osa oli erilaisia hahmoja esim leffoista tai tvohjelmista. Yhellä tytöllä oli mm teletappipuku. Ite en pukeutunu kouluun koska oli tosi kylmä ja sateinen päivä mut osa mun kavereista pukeutu ja sain kyl kuulla paljon siitä miksen pukeutunu... Koulun jälkeen kyl vaihdoin inkkari/pocahontasvaatteet päälle, Rebecca tuli meille ja ruvettiin valmistelemaan karkit yms valmiiks miljoonia lapsia varten. Ja niitä lapsia muuten tuli! Jokaselle annettiin kaks karkkipatukkaa tmv, mut karkkia silti kulu varmaan joku 10kg. Mun vanhemmat osti karkkia varmaan ainaki 100dollarin edestä. Käytiin Rebeccan kanssa myös trick or treatilla ja karkkia tuli syötyä tänään ihan liikaa!! Oli kyl tosi erilainen mut kiva Halloween vaikka oltiinki ihan märkiä sateesta:) mukana muutama muuki ku halloweenkuva. Sori kännykän laatu.


Yks perjantai-ilta vaihtarikavereitten kanssa<3
Pumpkinspice frappuccino oli ihan superhyvää! Mä tosin ostin chocholatemint mut vaihdoin Haleyn kaa ku sen mielestä mun oli parempi ja mä tykkäsin enemmän sen hehe.
Inkkariasu
Rebecca<3
Mun eka kurpitsa:D
lauantaikahvit after eating too much candy
Puhuttiin mun kaverin kaa Pop Tartseista köksässä ja kerroin etten oo ikinä maistanu ni se toi seuraavana päivänä kouluun haha, oli kyl ihan namia
80päivää tuli täällä täyteen, joka tarkottaa 1/4 koko vuodesta. Hassua että ollaan jo niin pitkällä. Cross countryki on ohi ens viikon jälkeen. Muuten tänne ei kuulu mitään superihmeellistä, ehkä nyt näinä parina viime viikkona oon vihdoin ruvennu oikeesti nauttimaan elämästä täällä, arki tuntuu normaalilta, on kaverit, koulu ja perhe siinä missä Suomessakin. Tosin Amerikkaelämää ei voi verrata sen Suomielämän kanssa, ne on ku ihan eri maailmasta, täysin erilaisia keskenään. Oon jo aika hyvin oppinu ja tottunu asioihin täällä, enää en muun muassa ihmettele jos joku tulee kouluun pyjamahousuissa tai hello kitty leggingseissä, enkä pidä outona sitä että kaupan työntekijät juttelee sun kanssa viikonloppusuunnitelmista. Haha, muutenki small talk on niin eri juttu täällä. Tai no oikeestaan voi sanoa et Suomessa sitä ei oo ollenkaan.

Helmi

P.s sori kaverit jos en vastaa teiän viesteihin/snappeihin - haluun ottaa vähän lisää etäisyyttä ainaki tällä hetkellä Suomielämästä jotta voin elää täysillä tätä elämää. En kuitenkaa oo unohtanu teitä<3

2 kommenttia :

  1. Pop tarts <3 suosittelen kokeilee "brown sugar & cinnamon" ja "blueberry", ne on mun lemppareita :P tsemppiä sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu kuulostaa hyvältä, pitääpä kokeilla:-) Kiitti <3

      Poista