sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Here comes the sun


Olipas toimintatäyteinen viikonloppu! Monesti mun viikonloput menee siihen, että saatan vähän nähä jotain kavereita, olla mökillä, tehä koulujuttuja ja himmailla vaan. Mun viikonloppuun kuului tällä kertaa mm. 7 Potter-leffaa joista yhden aikana nukuin, aamulenkki viiden tunnin yöunien jälkeen, parasta pizzaa, kavereita, yökyläilyä, dippivihanneksia, kesän eka irtojäätelö, puistohengailua, body pump-tunti, ikkunashoppailua, naurua, maailman väsyneintä läppää, valokuvausta, mukasyvällisiä keskusteluja, sunnuntaibrunssi ja paljon muuta. Oli kyllä kivaa! Lauantai alkuillasta käytiin Monan kanssa pikasesti ottamassa muutamat kuvat.





Mun mieli oon muutes taas ihan ihmeellinen! Nyt on tosi hyvä fiilis koko vaihtovuodesta, oon varma että tuun viettää ihan uskomattoman hienon vuoden ja saamaan kokemuksia joista vois vaan uneksia täällä kotona. Innolla odottelen ens viikonlopun leiriä. So excited!

 Helmi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti