tiistai 29. huhtikuuta 2014

Sijoitusalue USA:ssa

Vihdoin jotain tietoa AFS:ältä! Sain eilen sähköpostin, jossa kerrottiin Jenkkeihin lähtijöiden lentokohteet. Kenttiä joille me lennetään on viisi; New York, Chicago, Seattle, Houston ja Los Angeles. Olin jo pitkään haaveillu Losista eniten, sillä toi länsi on jotenki kiehtonu mua enemmän ja tatadadaa mitäs siellä sähköpostissa lukikaan! ''Sinä lennät Los Angelesiin''. Fiilikset oli eilen ja vielä tänäänkin ihan huipussaan ja vaikka osasin jo aavistaa lentäväni sinne (ollaan stalkkailtu muiden vaihtareiden kanssa AFS USA:n sivuja) ni oli ihan mahtavaa saada varma tieto! Toki matkaan voi tulla vielä muutoksia, mutta se on epätodennäköistä. 
Los Angelesiin lentäjillä on kuusi mahdollista osavaltiota joihin voi päätyä: California, Colorado, Hawai, Arizona, Nevada ja New Mexico. Kaikki kuulostaa ihan mahtavilta ja oon niin ilonen. :) Isäntäperhetietoja siis vielä odotellaan, mutta kyllä tää tieto taas toi semmosta lisätuntua lähtöön, ikään ku se ois jo askeleen lähempänä. Huippuu!


En vieläkään voi ymmärtää että luultavimmin johonkin noista osavaltioista tuun menemään. Ei kyllä mitään valittamista. Kaikissa muissa on kai aika lämmin, paitsi Coloradossa, mutta siellä on taas niin hieno luonto ja laskettelumahdollisuuksia, että sopis mulle kans tosi hyvin! 

Hyvää tulevaa vappua, mulla se meneekin synttäreiden merkeissä.

Helmi

2 kommenttia :