tiistai 22. huhtikuuta 2014

In my mind

Tosiaan. Kaikkialla aina sanotaan että vaihtarin tunteet heittelee laidasta laitaan ku raskaana olevilla, mutta en uskonu sen tapahtuvan näin paljoa ennen mun vuotta. Välillä on päiviä jolloin en malttais yhtään odottaa sitä ku saan astua lentokoneeseen mutta sitte on taas näitä ns huonoja päiviä, jolloin mietin mitä *** oon tekemässä ku jätän mun elämän yht'äkkiä vaan kesken ja taakseni. Kaikki on vaan niin kivasti tällä hetkellä. Nyt vasta rupee oikeesti tajuamaan kavereidenki arvon ku pitää kuvitella elämää ilman niitä(tai teitä kuka tätä nyt ikinä lukeekaan). Kotonaki menee hyvin enkä jaksa enää riidellä niin paljoa turhasta vaan haluun nauttia näistä kuukausista vaikka se välillä onki vaikeeta. Sitte tulee vielä toi ihana kesä joka saa aina mun pään ihan ihmeellisesti pyörälle, en edes muistanu kuinka ihanalta tuntuu ku mittari näyttää kotipihalla 20 astetta. Ja niin. Kaikkea muutaki kivaa mun elämässä on ni tuntuu tosi karulta vaan lähtee. Jos Suomessa vois pysähtyä aika... Eipä mulla tänään muuta.


Helmi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti